CrossGym

Spartan Knurów - Siłownia, sporty walki, crossgymTrening typu Cross ma na celu wszechstronną poprawę sprawności fizycznej.Obejmuje ogromną ilość ćwiczeń i dyscyplin – klasyczne treningi siłowe (m.in. ćwiczenia takie jak przysiady, martwy ciąg, podrzut, rwanie, wyciskopodrzut, podciąganie na drążku), treningi biegowe (wybieganie, rytmy, tempówki, interwały, podbiegi), elementy plyometryki (np. skoki, wieloskoki), pływanie, jazdę na rowerze, wiosłowanie. Jednak zawsze należy pamiętać – ćwiczenia przekrojowe mają przygotować Cię do wielu aktywności – pod względem siły i wytrzymałości. W sferze siłowej trening typu cross opiera się o same podstawowe, najprostsze ruchy, z pominięciem ćwiczeń izolowanych i na maszynach (takich jak wznosy ramion ze sztangielkami, krzyżowanie linek wyciągów czy uginanie ramion ze sztangą). Na treningach pojawiają się funkcjonalne ćwiczenia o wysokiej intensywności, które prowadzą do poprawy cech motorycznych człowieka. Dzięki treningom typu cross zyskasz siłę, lepszą kondycję oraz zdolności motoryczne. Przyjdź na trening i przekonaj się, że Cross jest dla każdego, niezależnie od wieku, płci i stopnia wytrenowania.

 

Zalety treningu typu cross:
Spartan Knurów - Siłownia, Cross Gym, Sporty Walki 
  • Jest ciekawy, nie nudzi się (każdego dnia, przez miesiąc możesz robić coś innego i to na każdej sesji!) 
  • Buduje siłę, sprawność, szybkość, koordynację, uczy wyzwalać moc
  • Kształtuje siłę funkcjonalną (przydatną w wielu dyscyplinach sportu)
  • Pozwala w 20 minut wykonać cały, ciężki trening (oszczędność czasu)
  • Nie potrzebujesz wielu ćwiczeń i sprzętu
  • W nieskończoność możesz zwiększać stopień trudności wysiłku
  • Budujesz „żelazną” wytrzymałość tlenową i beztlenową
  • Rozwijasz mięśnie brzucha i pleców (trening CORE sprawia, że tradycyjne brzuszki i inne, podobne ćwiczenia są zbędne)